آموزش برنامه نویسی پایتون

 زبان برنامه نویسی پایتون یکی از قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی به شمار می ‌آید. یادگیری پایتون برای کودکان یک تجربه ی شگفت انگیز می باشد زیرا یکی از زبان های یادگیری است که در دسترس همگان قرار دارد و گستردگی بی نظیری دارد.ت یکان

عنوان آموزش برنامه نویسی پایتون Python
آموزش زبان برنامه نویسی پایتون به عنوان محبوب ترین و ساده ترین زبان برنامه نویسی سطح بالا کاربرد دارد. آموزش زبان پایتون ساده و راحت بوده و خوانایی کد نویسی پایتون بالاست. با استفاده از پایتون می توانید وب سایت ها و برنامه های کاربردی ایجاد نموده و الگوریتم های یادگیری هوش مصنوعی را اجرا کنید. زبان برنامه نویسی Python در محدوده وسیعی از پلتفرم‌ها چون لینوکس، ویندوز، مک، گوشی‌های موبایل و... کاربرد دارد. پایتون در شرکت‌ها و سازمانهای بزرگی چون ناسا، گوگل، یاهو و... بصورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای برنامه نویسی پایتون

آموزش زبان برنامه نویسی پایتون بسیار آسان است و کاربردهای بسیار زیادی دارد.
کاربرد زبان برنامه نویسی python در طراحی وب سایت
پایتون به صورت رایگان در دسترس همگان قرار دارد.
زبان برنامه نویسی پایتون دارای الگوی کدنویسی ساده و کاربرپسند است و دستورات کدنویسی در این زبان مطابقت زیادی با زبان انگلیسی دارد.
بیشتر سایتهای بزرگ مثل یاهو و موتور جستجوی گوگل از زبان پایتون استفاده میکنند. همچنین پایتون زبانی حرفه ای برای طراحی موتورهای جستجو گر حرفه ای برای وب سایت ها کاربرد دارد.
زبان برنامه نویسی پایتون در تمامی سیستم عامل ها قابل استفاده است.
زبان برنامه نویسی پایتون قابلیت ادغام با زبان های برنامه نویسی دیگر دارد.
کتابخانه های وسیع و کارآمد پایتون از نقاط قوت دیگر این زبان برنامه نویسی هستند.
کاربرد وسیع در زمینه های گوناگون از طراحی سایت تا حسابداری

آموزش پایتون

آموزش پایتون به کودکان و نوجوانان در آموزشگاه کامپیوتر طرح اندیش با توجه به سطح دانش آموزان انجام می‌شود و معمولا دانش‌آموزان در ابتدا هیچ شناختی نسبت به کدنویسی با پایتون ندارند؛ مربیان با تجربه‌ آموزشگاه کامپیوتر طرح اندیش کاملا براین مسئله آگاهند و آموزش پایتون از صفر تا صد برای دانش‌ آموزان را برعهده دارند تا تمامی دانش آموزان با هر سطحی، در انتهای دوره پایتون سطح دلخواه برسند.

سن مناسب شروع آموزش پایتون به کودکان چیست؟

عموما آموزش پایتون برای کودکان و نوجوانان 10 سال به بالا امکان پذیراست اما برای پاسخ دقیق تر به این سوال باید سطح آشنایی کودکان با برنامه نویسی و پارامترهای دیگری نیز در نظر گرفته شود. .

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش