کلاس جذاب اسکرچ در آموزشگاه کامپیوتر طرح اندیش

دوست دارید فرزندانتان، اوقات فراغت خود را با یادگیری مهارت برنامه نویسی و بازی سازی در کلاس اسکرچ پر کنند؟ و از همین سنین کودکی و نوجوانی، قدمی بسیار مهم برای آینده شغلی خود بردارند؟ اگر فرزندان شما عاشق بازی کردن با کامپیوتر، موبایل، تبلت و یا کنسول های بازی مثل PS5 و XBOX هستند، پس به احتمال زیاد، بازی سازی را هم دوست دارند.

معرفی نرم افزار اسکرچ و کاربردها

نرم افزار اسکرچ (Scratch) در دو نوع جونیور (Scratch Jr) ویژه کودکان و خردسالان و اسکرچ عادی، ویژه نوجوانان وجود دارد. این نرم افزار با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با منطق برنامه نویسی و شروع ساخت اولین بازی های خود طراحی شده است. نرم افزار اسکرچ می تواند فرزندان شما را تا حد بسیار خوبی با روند برنامه نویسی برای ساخت انیمیشن و گیم (بازی) آشنا کند و آن ها را آماده فعالیت های جدی تر در سنین آینده خود نماید.

 یادگیری این نرم افزار، ضمن پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و سرگرم شدن آن ها، یک مهارت بسیار مهم در زمینه کامپیوتر و IT یعنی برنامه نویسی را در آن ها پایه ریزی می کند. مهارت برنامه نویسی (Programming) یک مهارت بسیار مهم در صنعت کامپیوتر و پول ساز است. کافی است فرزندان تان به این مهارت علاقه نشان دهند. در این صورت یادگیری این نرم افزار به یک سرمایه گذاری عالی برای کودکان و نوجوانان در سنین بالاتر خواهد شد.

معرفی کلاس اسکرچ

آموزشگاه کامپیوتر طرح اندیش همانند دوره های آموزشی دیگر خود، کلاس آموزش اسکرچ را نیز با اساتید حرفه ای و متخصص در این زمینه برگزار می کند. این کلاس از سطح صفر و مقدماتی تا پیشرفته برگزار می شود. البته توجه داشته باشید که کودکان چون با منطق ریاضی خیلی آشنا نیستند بهتر است از سطح آسان تر یعنی اسکرچ جونیور (Scratch Junior)، یادگیری خود را شروع کنند که بیشتر با هدف ساخت انیمیشن است. اما نوجوانان می توانند از سطح بالاتر، یعنی اسکرچ عادی استفاده کنند که هدف، بیشتر آموزش منطق برنامه نویسی در جهت ساخت بازی های تعاملی است.

مشخصات کلی این دوره آموزشی

عنوان دورهسنمدت دوره
اسکرچ جونیور کودکان 6 تا 9 سال24 ساعت
اسکرچ نوجوانان 9 تا 12 سال و بیشتر24 ساعت
ثبت نام
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش